Tuesday, August 17, 2010

Tahniah Moga Berjaya di Negeri aBADI




Assalamualaikum kpd semua shbt2 sekalian, saya mengucap rasa syukur yg x terhingga kpd Allah krn sekali lagi memberi peluang utk menemui ramadhan. Mungkin agak lewat tapi perasaan masih hangat di dlm hati saya dan saya percaya rakan2 lain pun turut merasai sedemikian.

moga amal dan iman kita makin bertambah.

Sedar tidak sedar umurku sudah meningkat mnjadi dewasa and fenomena ini turut di alami oleh semua makhluk tumbuhan, haiwan, manusia bahkan bumi. Begitula sunnatullah yg pasti akan dialami oleh 'dunia'.

Disini saya ingin mengucap jutaan thniah kpd rakan2 sekolah saya krena berpeluang utk melanjutkn pelajaran terutama di Luar negara.Moga anda semua dapat memanfaatkn peluang anda dgn sebaiknye. Sebagai serog rakan2 anda yang biase ni, saya ingin berpesan kpd rakan2 "istimewa" jadila anda seorg yang berguna pada dunia amnya dan Islam khususnye. Dan saya ingin meminta maaf kpd anda ats kenangan2 kita bersama and bak kate blog kita "ukhuwah sepanjang hayat". Nak kasi kate2 jiwang sket....

Harapan dari rakanmu, Jadila anda orng yang menggegarkan langit sekalipun anda tidak di ketahui di Bumi

No comments:

Post a Comment